Thursday, July 24, 2008

Masa luang Saiful Bukhari

Dalam asakan para wartawan dengan photorapher buat aku hampir-hampir kelemasan dengan bau ketiak diorang yang berebut-rebut untuk menyerbu Saiful Bukhari melangkah keluar dari balai selepas membuat beberapa siri editing laporan.

Pelbagai soalan yang di ajukan..."Minta tolong jangan susahkan lagi kes ini dengan soalan-soalan yang saya tak berminat untuk menjawab...saya amat tertekan sekarang ini" jawab Saiful Bukhari

"Encik Saiful..errr saya ada soalan yang tiada kena-mengena dengan isu sekarang ini?" aku cuba mencari jarak yang sesuai

"Ye silakan tanya, mungkin yang ini saya sedia menjawab"

"Soalan saya, apa aktiviti masa terluang yang di gunakan oleh encik Saiful ketika bosan" tanya ku ringkas

"Owh...saya suka main SODOKu"

No comments: