Thursday, July 24, 2008

Rupa aku macam Brad Pitt

Sedang aku membelek diri aku di dalam cermin...sah memang aku terserlah kacak lagi bergaya. Renungan mata aku dengan kening yang lebat pasti memikat hati. Rambut pacak aku yang keperangan ni memang menyerlah lagi handsome aku. Dagu yang turus dan hidung yang mancung pasti mengugat iman sesiapa yang berdepan ngan aku. Bibir aku yang boleh dikatakan seksi ni pasti mengegarkan jiwa insan.

Ah! persis seorang pelakon ternama Brad Pitt, walau aku sekarang ini hanya bergaya dengan berseluar katak dan bersinglet aku tetap tampak mantap di wajah. Masakan tidak anak aku Ika yang lagi tadi duduk bersila melihat aku ternganga mulut dia melopong. Mungkin dia pun terpesona agaknya. Tiba-tiba...

"Iiikaaaa...!!! siapa main potong poster majalah Galaxie mama ni" jerit bini aku dari luar bilik.

"Baba yang potong mama...baba cakap nak buat topeng muka untuk Ika..pastu...pastu...pastu baba yang pakai...dia tak bagi ika pun...dia diri aje depan cermin..diaaaaa..."

"Syyhh! Syhhh!...nah ika pulak pakai topeng ni ek..Syyyhhh!!!"

No comments: